29 октомври, 2008

Картичките ми от 29 октомври


Вчера направих заготовката за тази картичка, но не успях да я завърша, затова го направих днес.
Това е моето първо подобие на т.нар. винтажен или ретро стил.
Като основа използвах картон за визитки, който се води мраморен. На самия картон са разпечатани сиви нюанси, имитиращи мраморни жилки. Върху нея залепих парче ръчно направена хартия. В горната част съчетах цвете от цвят от букет изкуствени цветя, изрязано от мен цвете, чийто ръб минах със златен маркер и копче с пъхната в дупките му панделка.
Отдолу залепих много нежна дантела.



И една коледно-новогодишна картичка.
В понеделник бях в Кауфланд, където са заредили най-различни коледни украси. От там си взех тази лента за украса, направена от филц. Това е първата картичка, която правя с нея. Ще пробвам още няколко варианта.
Основата е картон за акварел, който е с грапава структура. Подложката е лист цветна хартия, върху който съм отпечатала малки златни звездички. Ръбовете са изрязани с фигурална ножица и минати със златен маркер. Отгоре с двустранно тиксо съм залепила част от декоративната лента.

2 коментара:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Анонимен каза...

Прекрасни са. Тази с цветето ми е фаворит ;o)

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com