29 октомври, 2008

Картичките и скрапбукинга.

Това е за всички, които са се учудили, защо в блог, в който съм писала, че е за картички пиша за скрапбукинг.
Първо защото според мен те са взаимно свързани. Използват се едни и същи материали, елементи и инструменти. За тях работят едни и същи дизайнери, а също и производители.
И второ, защото поне за мен идеята да правя картички тръгна точно от скрапбукинга. Прочетох доста неща за скрапбукинга и някак си се стреснах от отговорността пред спомените, която носи един албум или дори една страница. А и ми се видя много обемно и сложно за правене. Тогава реших, че ще се пробвам да направя картичка, защото е малка, прави се по-бързо и ми е някак си по-близка. Не напразно имам събрани близо 3000 картички.
Така че, мисля да напиша още няколко поста за скрапбукинга и след това да добавя подобни и за Cardmaking или създаването на картички.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com