20 октомври, 2009

Картичка за WCMD - 2

Това е другата картичка, която получих по повод Световния ден на кардмейкърите.

На живо картичката е още по-нежна и красива. Специални благодарности на нейната авторка. Една много мила дама от Петрич, която пише във форумите на бг-мамма под ник bilba.
Към картичката имаше и подаръци за направата на картички.
Искам и тук да и се извиня, че още нищо не съм и пратила.

Аз за съжаление отново потъвам надолу и не успявам да се хвана както трябва за картичките. Открих, че вече не разчитам на себе си и на собствена идея,а търся нещо скеч, предизвикателство, чужд обарзец, за да започна да правя нещо. Това ме прави много нещастна и не ми се подхваща нищо. Искам направеното от мен да не е просто плагиат, а да е нещо дето си е само мое. Не твърдя, че аз ще откривам топлата вода. Просто искам да съм себе си. От известно време насам обаче не успявам. Може би съм стигнала до края на правенето на картички, а може би просто не ми е ден. Само дето дните взеха да прерастват в седмици и месеци.

4 коментара:

Unknown каза...

Не се отчайвай! Всеки има такива дни. Понякога просто нямаш муза, а пък и всички тези сайтове с всевъзможни красоти те насищат.
Таланта си няма как да изгубиш, така че - "Смело напред!" :)

Nana каза...

Ех, Деси, не дей така! Сега като падне снега и в сдудените дни, след готвенето, писането на домашни и до топлата камина (това образно да не кажеш сега, че нямате камина), ще ти дойде пак настроение да извадиш хартиите и да твориш. Призванавам си, че тази вечер за първи път изчетох абсолютно всичко в блога ти. На мен пък ми се иска сега, наред с картичките, да мога и да пиша толкова увлекателно като теб, но уви. Горе главата!

Chiges каза...

Деси, всеки има такива периоди, колкото и банално да звучи. В комбинация с твоя максимализъм обаче, се пораждат подобни мисли. Да правиш картички не значи непременно да правиш всеки ден нова картичка. Дай си малко време и ще започнеш отново да ги правиш с истинско удоволствие.
И да не пропусна да похваля Билба за картичката и- много е сладка :).

Dimitrana S. каза...

Подкрепям напълно написаното от Теди!

Деси, успокой се, мила! Всеки има своите спадове във възможности и реализации, в наличие на идеи и в осъществяването им.. Това не бива да те отчайва, огорчава и стресира!

Поздрав сърдечен и пожелание за ведри и топли, макар и есенни дни :-)

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com