22 декември, 2013

Трите ми коледни картички

Това са трите коледни картички, които направих тази година. Хората правят по 30, че и по 300, а аз само 3. Е и малко АТС-та, част от които ви показах, а останалите ги има в албума за коледната размяна, но ще ги пусна и тук тия дни.


Тази картичка направих по урока на Dorota. Нейната вълшебна картичка така много ми хареса, че реших, че ще се опитам да си направя и аз такава елха. После и Вили показа нейната Празнична елха
, която тя подари за базара на фондация "Нашите недоносени деца" и картичката бе продадена на базара.
Почти се бях отказала, но в крайна сметка реших да я направя.
Ето това е моята елха:
Вече е подарена на учителката на сина ми.
С тази картичка искам да се включа в:

Картичкофурийско предизвикателствэо 198 - Картичка без картинка

Тройният рожден ден на Роси Откакто е пуснала темата се каня да се включа и така и не успявам. Сега е момента. Роси, желая ти много щастие и любов!

TokBobok - TBC# 7 - Anything goes / Всичко е позволено

МърМяу - Забавлятелство Двадесет и шесто: "Който пее, зло не мисли" Докато правех тая картичка в главата ми се въртеше една руска песничка от моето детство - «В лесу родилась елочка»



5 коментара:

Toni каза...

Деси, Честита Коледа. Не е важно количеството, а качеството. Тази елхичка и на мен ми легна на сърцето, страхотна е. Така и не я пробвах, но твоята се е получила супер. Весели празници и до нови срещи :)

Sophie каза...

И аз бях страшно впечатлена от елхичката, но така и не я пробвах! Поздравления за чудесните картички! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

vilini каза...

Честита Коледа! Деси, страхотна е елхичката!

Rosica Katreva каза...

Деси, честита Коледа и весело посрещане на Новата година! Много ти благодаря, че уважи нашия празник! ATC-тата и картичката са прекрасни! Пожелаваме ти късмет!

Поздрави!
Боян и Роси :)

Коледа каза...

Борчетата много ми харесаха! Но имам проблем не мога да реша кое ми харесва повече?!?!

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com