11 октомври, 2010

Картички за рожден ден

Това обаче не са картички направени от мен, а такива, които са ми подарени, по случай моят рожден ден, който е днес.
По тоя повод се почерпете с торта, отново не направена от мен, а от някой в интернет пространството.

А сега картичките, които ще покажа по реда на получаване:
Много нежната картичка със зелена пеперудка от Мари от Южна Африка, която получих преди няколко дни:

Много хубавата розова картичка от Иренка:

Много сладурската картичка от Гери:


Гери ми изпрати и две чудесни малки картички с магнит на тях за двете ми дечурлига, които великодушно ми бе позволено да снимам, преди да изчезнат някъде в детската стая.


Благодаря ви много, за радостта, която ми доставихте. Благодарение на вашите картички моят ден стана наистина специален.

9 коментара:

Greta каза...

Честит Рожден Ден, Деси! Желая ти здраве, много усмивки и безброй прекрасни мигове!

Kras каза...

Честит Рожден Ден, Деси! Желая ти здраве и
не се кахъри, че вече си с една година по-голяма. Защото вече си и с една година по-красива, по-умна и по-привлекателна!

BEARKIS каза...

Честит рожден ден и от моя милост!Много ми е драго,че те познавам и приеми най-сърдечните ми пожелания!!!

Kaxala каза...

Честит рожден ден! Още много прекрасни такива дни ти пожелавам!

unicorn каза...

Деска мила честит рожден ден:)))Да си жива и здрава и все така всеотдайна и добра:)))Много успехи и любов ти пожелавам и да си заобиколена все от любими хора:)))

Целувки:))

Chiges каза...

Честит рожден ден, Деси!
Заслужаваш всеки ден да е специален и вярвам, че е така :).
Поздрав най- сърдечен и хубав празник ти желая!

Nana каза...

Честит рожден ден, Дес! С пожелание специалните дни да бъдат повече в живота ти! :)

Addii каза...

Честит рожден ден Деси,много щастие и късмет!

Sue from Oregon каза...

oh so cute...especially love that little boy MO image!

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com