15 април, 2010

Лавина от награди

Из блоговете на нашето малко интеренет общество заваля лавина от награди. И аз имам няколко и искам да ги раздам съответно.

Това е награда, която получих от Creative, Te4eto и Krissbal.
Това, което трябва да направите (по регламент) е:
- Благодаря за наградата + линк към човека, който ми дава наградата.
- Да се "накипря" с картинката, която представлява наградата. :))
- Награждаване на други 10 блога, с линкове към тях.
- Уведомяване на наградените блоговe.
И тъй благодаря ви момичета за наградата. Много мило от ваша страна да наградите блога ми.
Награждаване на 10 блога. Аз като имам 3 награди би следвало да наградя 30 блога.

Bilyana Dukova
Arcadia
Em
Десислава - попаднах на този блог като добавях картичката си в блога на Крейзито. Заинтригува ме, че ми е адашка и така открих пракрасните и дантели и картички.
Anubis
Dimi
Milenka
Sharara
Le
migito
anarhia
Addii
Данка
Маги
Краси
Milk
angel-nel
krechi
mimi
skylife
Ирена
Валентина
Ваня
MmSs

Следващите 6 човека нямат блогове, но пък могат да се похвалят с наградата си в албумите си.
avocett
Petya
miona
suzi7171
klamerita
vst_80

И вторият вид награда:

Това е втората награда, за която трябва да благодаря на Adii и Дани

Условието на тая награда са да изброя 10 неща, които ме правят щастлива, да разкрия 5 неща, които не знаете за мен и да наградя 5 блога и създателите им.

И тъй 10-те неща, които ме правят щастлива са
1. Децата ми.
2. Хобито ми
3. Русе и моите гостувания там.
4. Приятелите ми.
5. Картичкофуриите, блога на който гледам като на още едно дете, за което да се грижа и с чието развитие да се гордея.
6. Книгите. Обожавам да чета и самото четене на интересна книга ме прави щастлива.
7. Това, че някой е харесал нещо направено от мен.
8. Да се запознавам с нови хора. Напоследък повече виртуално.
9. Един топъл слънчев ден, особено след толкова студена зима.
10. Успешната и изгодна покупка на още нещо интересно за хобито ми.

5-те неща, които не знаете за мен и аз не знам какви да са. На практика сигурно повечето от вас знаят доста неща за мен, поради моята любов към говоренето.
1. Аз съм консултант по кърмене към Националния комитет по кърмене.
2. Въпреки, че като цяло умея и харесвам да готвя, много обичам да отида на ресторант.
3. Харесвам старите руски филми.
4. Мразя да ставам рано.
5. Обичам да гледам научнополярни филми за пранормални явления.

Сега остава да добавя 10-те блога, заради двете награди. Това са
Dimi - една много талантлива дама, която е превърнала хранат в произведение на изкуството;
Rali
Krissbal
Нети
Биляна
chiges
Geri
art_mama
Bonekta
Вера Храмова

Мислех че няма да успея да събера толкова хора, на които да дам нагаради. Оказа се, че мога и дори повече отколкото получените от мен награди позволяват. От началото на практикуване на това мое хоби съм се запознала с толкова много способни и талантливи дами, че не ми стигнаха наградите за всички. Радвам се, че ви познавам.
Обещавам и да се накипря с наградите си. Ще използвам картинките еднокартно, защото иначе няма да ми остане място за останалите ми неща.

12 коментара:

Milena каза...

Деси,много,много ти благодаря!И за наградата, и за отношението, и за всичко, което правиш и ни предоставяш възможност за изява!
По този повод и аз имам 2 наградки за теб,предполагам не си обърнала внимание:)По-стара моя публикация.

Le каза...

Благодаря Деси!
за мен е чест да съм от наградените от теб!

---
много интересно ми стана, че си консултант по кърменето...ще го запомня и един ден, ще те потърся и по този въпрос!

Addii каза...

Много ти благодаря Деси,много ме зарадва с тази награда!

Bonekta каза...

Иволина, спасибо большое за награду!:) Мне очень приятно!!!:)

арт_мама каза...

Благодаря, Деси! Гуш!

Em каза...

Много ти благодаря за наградата! Наистина страшно се трогнах.
А ти мини да си вземеш своята нграда при мен.

Unknown каза...

Благодаря, Деси! Ела и при мен :D.

Chiges каза...

Винаги има какво ново да науча за теб :). Много ми бяха интересни и твоите 15 неща :).

Valentina каза...

Благодаря, Деси. И ти имаш награда на блога ми.:)))))

Migito Petrova каза...

Благодаря!! И за мен е чест да съм наградена от теб!!

krechi каза...

Благодаря! Винаги с интерес разглеждам блога ти! И затова, че си страхотна, което не е само мое мнение, имаш награда от мен!

Kras каза...

Благодаря за вниманието и наградата която получихих и най -вече, че и аз имам място при най - добрите Това ще ме стимулира , защото захвърлих ножицата и лепилото в чекмеджето

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com