21 декември, 2009

30 малки картички

Оказа се, че не съм писала в блога си от почти месец. Влизам всеки ден, даже малко картички правих, но нещо не ми се пише. Вече станаха толкова много блогове за картички, че първоначалната ми идея загуби смисъл. Ако блога ми е само, за да се хваля какво съм направила, то той не ми е особено необходим тогава. Не обичам много да се хваля и да занимавам околните със себе си.
Сериозно се замислям дали от новата година да не спра съвсем да пиша тук.
Все пак днес искам да ви покажа 30 малки картички. Малки, защото са с размер 5х7,5см.

5 коментара:

Greta каза...

Картичките са много сладки!Когато гледам красиво направени неща се вдъхновявам,хрумват ми нови идеи.В тази връзка смятам,че блога ти не е непотребен.Събрала си доста информация,която определено е много полезна!Надявам се да продължиш да ни радваш с още прекрасни неща!

Dimitrana S. каза...

Хей... Деси!

Поздравления за картичките - страшно много ми допадат! Макар и малки... 30 на брой?! Браво!

И сега да добавя и още нещо: вероятно има още много блогове за картички, но аз следя предимно твоя. Знаеш, понякога човек дори и да иска.. времето просто не стига. Но пък винаги ми е интересно тук, понякога преглеждам отново предишни постове: препрочитам информация, търся идея или просто така - за да се усмихна и защото ми е приятно.
И защо мислиш, че това - да усмихнеш някого, да го наведеш на мисли, да му дадеш идея, спонтанна и точно необходимата в момента, без дори самата ти да знаеш .. е несъществено и излишно?!

Деси, сърдечен поздрав от мен и пожелание за здраве, веселие, мир, уют и много, много любов!

Anniesartbook каза...

Деси, чудесни са малките ти картички! Сигурна съм, че получателите са били впечатлени!

Защо мислиш да се отказваш да пишеш? Да покажеш това, което си направила лично аз не го възприемам като хвалба. Споделяйки с околните красотата, която създаваш можеш да вдъхновиш някой друг, който да изпита почти толкова удоволствие от гледането на това, което си направила, колкото ти от самото правене на нещото.

Има много хора на този свят...повече отколкото блогове за картички. И все пак, малко са тези, които можеш да наречеш приятели и да си струва да ги познаваш.
Весели празници!

Chiges каза...

Картичките са прекрасни! Очаквах публикация със заглавие "29 малки картички" :). Много, много са сладки и съм сигурна, че ще има кого да зарадваш с тях.
Много е хубав и новия вид на блога ти ;).

Ivolina каза...

Благодаря ви момичета.

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com