22 юли, 2009

Лилави цветя / 365 Cards Day 144

Преди известно време видях една прекрасна картичка с квилинг цветя и реших, че непременно ще си направя такива.
Получи си това.

Ако четете блога ми сигурно сте забелязали, че лилавото е един от любимите ми цветове. Най-много харесвам картичките си в лилаво. И тъй лилав картон, лилава подложка от гърба на един комплект печати, лилави квилингови цветя и лилава панделка.
Тази картичка отговаря и на предизвикателството на 365 Cards Day 144 You Raise Me Up.
Идеята на предизвикателството е да се използват поне два елемента, които да дават обем на картичката. Мисля че единият ми елемент е панделката, а другият разбира се цветята.


This is my card for 365 Cards Day 144 You Raise Me Up.
I hope my card is suitable for this challenge.

7 коментара:

Patti J каза...

Very pretty card! I love all of the little details that you put into it!

Carolyn V каза...

Beautiful!

TesaB каза...

Oh wow, that is so cool and totally beautiful!

Rumyana каза...

Много нежна и красива картичка.

Tutu Crafts каза...

I LOVE the quilling! Very effective!

~amy~ каза...

great job on the challenge Ivolina!!

isaikova каза...

Много красива и нежна картичка :)

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com