12 март, 2009

Щафета

Това се оказа, че е някаква игра, нещо като едновремешните лексикони. Задават се въпроси, на които да се отговори.
Играта дойде при мен от този руски блог MouseHouse и съответно въпросите са на руски. Ще ги препиша както са и ще се опитам да ги преведа. Моят руски е по-добър при четене, отколкото при писане и превод. Да видим какво ще се получи.
1) список из 5-ти вещей, которые вы видите, не вставая из-за стола?
Списък на 5-те неща, които виждате без да ставате от масата.

Телевизора, ДВД-то, секцията, шкафа с играчки на децата, изпилените по пода играчки,

2) Как вы причёсываетесь?
Как се вчесвате?
Набързо пред огледалото в коридора, преди да изляза от къщи.

3) Что на вас надето?
С какво сте облечени?
С пола и блуза, с които си стоя в къщи.

4) Чем занимаетесь по жизни?
С какво се занимавате?
С нищо кой знае колко важно. В момента и двете деца са болни и са си в къщи, така че се мотая около тях.

5) Ваше самое большое достижение в жизни на данный момент?
Вашето най-голямо постижение в живота до сега?
Двете ми деца.

6) Кого вы обняли последним?
Кого прегърнахте последно?
Дъщеря ми.

7) Ваше нынешнее хобби, увлечение?
Какво е вашето хоби в момента?
Основното ми хоби, от което не се отказвам е четенето на книги. Това, което ми е най-актуално в момента е правенето на картички, търсенето на материали за тях и най-новото записването в блог кандита.

8) Что вы съели последним перед заполнением этого опросника?
Какво ядохте, преди да попълните този въпросник?
Кюфтета със зелена салата.

9) Содержание последней полученной смс-ки
Съдържанието на последният ви получен СМС?
Последният беше, че някой се е опитвал да се свърже с мен, но не е успял, защото пак не съм чула GSM-а.

10) Какие сайты вы всегда посещаете, даже во время небольшой интернет-сессии?
Какви сайтове посещавате, дари когато сте влезли за кратко в интернет?
Бг-мамма, Продавалник, блога, Ручная работа, пощата ми, колкото успея, зависи от времето с което разполагам.

11) Последняя вещь, которую вы купили?
Последната вещ, която купихте?
Днес последно купих две пластмасови фигурки на герои от анимацията Бен 10, по която са пощурели моите деца.

12) Что вы сейчас слушаете?
Какво слушате в момента?
Признавам си, че не съм музикален фен. Предпочитам тишината, защото с двете деца у дома тя е истинско блаженство, когато я има.

13) О чём вы думаете вечером, перед тем как лечь спать?
За какво мислите вечерта, преди сън?
За това, какво ме чака следващия ден.

14) Последний CD, который вы купили?
Кое е последното CD, което сте купили?
Не съм купувала музикален диск от години.

15) Что вы сейчас читаете или перечитываете?
Какво четете в момента?
Обикновено чета едновременно по две книги. В момета чета Питър Тримейн Келтски загадки – Изгубеният наследник и Антония Фрейзър Любовта и ЛуиХІV.

16) Если бы вы могли играть на любом музыкальном инструменте, что бы вы выбрали?
Ако можехте да свирите на всеки музикален инструмент, какво бихте избрали?
Арфа, пиано

17) Как ваше общее самочувствие?
Какво ви е самочувствието?
Ами и аз не знам.

18) Что бы вы сейчас хотели кому-нибудь сказать?
Какво бихте искали да кажете в момента на някого?
Нищо.

19) Скажите что-нибудь про осалившего вас:
Кажете нещо, за изпратилия ви анкетата.
За съжаление не познавам Светлана, но мога да кажа, че прави много красиви картички и пише много интересно, поне по нещата, които съм чела в Ручная работа. А също и че съм и благодарна за наградите за блога ми и за коментарите, които пише в него.

20) Осальте следующую пятёрку
Изпратете на 5 човека.
Това вече е трудна задача.
Горките последователи на блога ми ще отнесат по един въпросник.
И тъй хората на които прехвърляч тази щафета са:
1. Carambolka
2. Anilina
3. Yuliascrap
4. Вера Храмова
5. Lili

1 коментара:

Lil каза...

Здравей Иволинка,
Много Благодаря ,че си ме включила :) Ще участвам с радост и ще отговоря на всички въпроси.Надявам се да нямам проблеми с препращането към 5 човека :) Успешен и усмихнат ден :)

п.п.Тайно се надявах да раздаваш наградката за коментари,но ще почакам :)

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com