23 март, 2009

Раздаване на наградите за коментари

Това с тия награди стана малко, като Оскари. Все пак искам да дам и наградите за коментар.
Тази, която получих от Лили

и тази:

И тъй като искам да дам и двете награди наведнъж, то заедно те отиват при
Тони
Лили
Mila
Temenuzhka Petrova
Л.Лаппа
Devilkin
Ianina
Teodora
Три от наградите отиват при хора, които за сега нямат блог. С тези награди обаче искам да им благодаря, че ме подкрепиха съвсем в началото, когато започнах да пиша в този блог. Когато имате блогове, ще имате къде да ги сложите.

8 коментара:

Л.Лаппа каза...

Десислава, спасибо, дорогая!

Mila каза...

Много благодаря за наградата!

Lil каза...

Благодаря ти за жеста Иволинка :) Ще си я сложа с радост на страничната лента.Усмихна ме и ме зарадва-Благодаря :)

Toni каза...

И аз благодаря :)

Анонимен каза...

Поласкана съм, мерси ;o)
Devilkin

DD crafts каза...

Браво, честито на печелившите! ;) :)

Temenuzhka Petrova каза...

Иволина, много Ви благодаря за посещението в моята страничка и за виртуалните подаръци!!!Много ми харесва Вашия блог, поздравления!Моля само за разяснение какво следва да направя с наградите, публикуване в моя блог и ....?Поздрави и успешен ден!!!Теменужка

Ivolina каза...

Получената награда може да бъде предадена на 8 човека по ваш избор. Можете да си сложете картинка на наградата в страничното поле на блога си.
Аз съм голям почитател на шиещите гоблени. Дори имам няколко малки ушити, но отдавна не съм се хващала за иглата.

Публикуване на коментар

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com